Старанна робота допоможе співробітникам відчувати себе щасливіше

Усердная работа поможет сотрудникам чувствовать себя счастливее

Мабуть, однією з найбільш складних завдань для керівників і менеджерів є здатність надихнути своїх співробітників, змусити їх отримувати задоволення від своєї роботи. Згідно з доповіддю Gallup’s State of the Global Workplace, тільки 13% людей відчувають задоволення від своєї роботи.

Звичайно, деякі компанії надають своїм працівникам різні бонуси, наприклад безкоштовну їжу або активні розваги і корпоративи. Але ось Ліз Вайзмен, автор бестселера «Приумножатели: як кращі лідери роблять всіх розумніше», вважає, що потрібно змушувати своїх співробітників працювати старанніше.

Премії, бонуси і підвищення в посаді — це обмежені можливості. А ось нові цілі — немає. Працівники хочуть, щоб їх вміння не тільки знаходили застосування, але і жадають нових викликів, щоб розширити свій арсенал професійних навичок.

Працюючи над своєю книгою, Вайзмен опитала тисячу представників різних галузей і виявила такий взаємозв’язок: співробітники, яких роботодавець ставить перед новими викликами, відчувають набагато більший приплив щастя і задоволення від своєї діяльності.

Також виявилося, що люди в дійсності часто готові до важким завданням. Тому керівництву слід взяти на замітку цю особливість і передбачати ті моменти, коли співробітники починають нудьгувати від рутинної і одноманітної роботи і впадати в зневіру, а також прагнуть вплинути на роботу інших департаментів і відділів.

Існує три способи, як змусити свого підлеглого відчути себе більш залученим до роботи.

1. Давати більш складні завдання, але при цьому не доводити до такого стану, коли людині доводиться розриватися.

2. Залучати до роботи над проектом в незнайомій для співробітника сфері.

3. Дозволяти їм вчитися і оволодівати новими професійними навичками, які можуть бути застосовні до виконання чергових завдань.

І головне, не перевантажувати співробітника, а знаходити розумний баланс, який дозволить їм отримувати від роботи задоволення.

За матеріалами: inc.com

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code